måndag 26 september 2011

Galen i Garn


Jo, såhär är det.
När man virkar, och säkerligen gäller detta för alla er som stickar också, så blir man liksom lite galen...i garn.
Det är iallafall jag.

Jag kan helt enkelt inte låta bli att köpa.
Det är åtminstone väldigt väldigt svårt.
Dessa fina har just kommit i brevlådan,
från mitt forna hemland Norge och

www.pickles.no
                                                    
Garnet kom hit med ljusets hastighet 
(ok, jag överdriver en smula)
och det bästa av allt...
helt momsfritt!!! 
Hahaha, så då passade jag på att beställa lite extra.
Färgerna är helt ljuvliga.
Lite som att jag vill äta upp dom på något sätt.



100% supermjukt merinoullgarn 
blir förhoppningsvis en
(nästan) 100% klifri
höstmössa till min busunge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar